Winged Trinity Talk Show Walentynki cz.1 Walentynki cz.2

niedziela, 27 października 2013

Shizuo Heiwajima

*salon*

Squalo i Len: *siedzą na fotelach, pady w łapach i wzrok wbity w telewizor*
Izaya: *leży na kanapie i bawi się nożem*
Telewizor: *dwa ludziki nawalają się na ekranie nagle wielki napis GAME OVER*
Squalo: VOOOOOOOOOOOOOI jak mogę ciągle przegrywać z kimś takim jak ty ><
Len: Ha ha ^w^ Zaraz czy ty coś sugerujesz? >.>
Squalo: Że jesteś mały banan z głosem jak dziewica >.>
Izaya: LOL XD
Len: *depresja* T__________T *ucieka w kąt i płacze*
Izaya: To i tak lepiej, niż by powiedział, że masz małego banana xD
Squalo: A co sprawdzałeś? >.>
Len: O___________O *jeszcze większa depresja*
Izaya: Tego nie powiedziałem >.> Mogę z tobą zagrać? :D
Squalo: Nie ><
Izaya: A co boisz się, że wygram? :P
Squalo: O.O VOOOOOOOOOI!!! Nieprawda!!! >< *rzuca mu pada* Zaraz ci skopię dupę!
Izaya: Zobaczymy ^w^
Squalo i Izaya: *zaczynają się napieprzać na ekranie telewizora*
Len: *beczy w kącie*
Shiorizu: *wielkie wejście i staje przed telewizorem* Heeeeejoooo :333 Gdzie reszta? :>
Len: Lavi i Enma odrabiają zadania domowe z Tsubasą, Kid nie chciał z nami grać, bo znowu coś przestawia w pokoju, Killua poszedł schować w nowe miejsce swoje słodycze, a Kurogane na początku z nami grał, ale jak czarodziej wrócił z zakupów to wiadomo, co się zaczęło dziać… Squalo wywalił ich na dwór >.> On mnie obraża!!! T_T
Squalo: VOOOOOOOOOOOI!!! Zejdź, bo znowu przegram!!! T^T
Izaya: Shio – chan są ciekawsze rzeczy do oglądania niż ty >.>
Shiorizu: Zamknij japę, bo ci ukręcę tego krzywego ryja!!! >< Zaszpecasz to miejsce swoją plugawą obecnością >.>
Squalo i Len: O.O
Izaya: Shio – chan złość piękności szkodzi :P Oj za późno xD
Shiorizu: *wyciąga nożyk* Trzymajcie mnie!!! ><
Izaya: *odkłada pada i wyciąga swój nóż* No dawaj ^w^
Squalo: *dobija postać Izayi* YEEEEEEEEES! Wygrałem xD
Izaya: To było nie fair >.>
Shiorizu: *skacze z nożem w stronę Izayi* WRAAAAAAAAAAA! ><
Squalo: *łapie ją w locie* Nie wolno >.> Chcesz wylecieć jak Kurogane? ><
Shiorizu: Ale ja chcę go walnąć T^T
Izaya: Zachowujesz się jak Shizu – chan >.>
*cisza i świerszcze*
Len: To on nie wie?! xDDD
Squalo: Cicho, nie mów nic xD
Shiorizu: Hahahaha >u<
Izaya: Co? O co chodzi? o.o
Reszta: *duszą się ze śmiechu*
Squalo: Shio – chan? *trzyma ją nad ziemią*
Shiorizu: Tak? ^w^
Squalo: Zostaw to ostre narzędzie zbrodni >< Dzisiaj i tak mu się dostanie…
Izaya: Co?! o.o
Shiorizu: T^T *chowa nożyk*
Squalo: *puszcza ją*
Len: Shio – chan, a czy ty nie miałaś napisać notki? ^w^
Shiorizu: O____O yyyyy….
Len: Co ty tu jeszcze robisz? >.>
Na zewnątrz: IZAAAAAAAAYAAAAAAA – KUUUUN!!!
Drzwi wejściowe: *wylatują z zawiasów* T_____T
Shizuo: Ops O.o
Reszta: o_______o
Izaya: O kuźwa O.O
Shizuo: Tak, wiesz, co teraz nastąpi >.<
Len: Eeeeee… Dom jeszcze stoi i chcielibyśmy, żeby tak zostało T^T
Shiorizu: Nie możecie tego rozwiązać na konsoli? >.> Po coś ją przyniosłam *wciska pada Shizuo*
Shizuo: A nie mogę go wziąć gdzieś dalej stąd? Ubiję i będzie po problemie >.>
Shiorizu: A co zrobisz ze zwłokami? :<
Izaya: Halo ja tu jestem O.O
Shizuo i Shiorizu: Wiemy ><
Len: Tsubasa się pokapuje jak znaki znikną z ulicy >.>
Izaya: A że ja zniknę to się nie pokapuje? T^T
Shizuo: O rany >x< *ignoruje Izayię*
Squalo: Drzew mamy pod dostatek, możesz drzewem zamiast znakiem xD A ja pomogę w pozbywaniu się zwłok :3
Izaya: Wszystko powiem Tsu – chan! T^T
Len: Grajcie już na tej konsoli, a ty rusz się i pisz tę notkę!!! >< Nie pieprzyć głupot, czas leci!!! >.>
Reszta: O.O
Shiorizu: Nie mam weny! >.> Squalo chodź ze mną może coś naskrobię xD *ciągnie go za łapkę ku schodom*
Squalo: Help T^T
Len: *włącza konsolę*
Shizuo: *wściekły look na Izayię i pad w dłoń*
Izaya: Czemu nikt mnie nie uprzedził T_T

Shiorizu: Ok, więc chłopaki grają, a ja wrzucam obrazki! :D Dzisiaj ja, bo Tsubasa nie może :( Wybaczcie :3






























Shizuo: IZAAAAAAAAAAAAYAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Izaya: AHAHAHAHAHAHAHA xD
*huki i trzaski*
Len: Shiooooo – chaaaaan!!! T^T Izaya wygrał, a Shizuo zepsuł ci pada!!!
Shiorizu: O________O Mój pad T^T Squalo idź tam porządek zrób! :<
Squalo: Czemu ja? >.> *schodzi na dół i jeszcze głośniejsze trzaski i huki*
Shiorizu: Na pewno Tsu-kun nie usłyszy >< *jeb głową w biurko*

11 komentarzy:

  1. Biedne drzwi frontowe... Wyleciały z zawiasów TT^TT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie je naprawiać Nati-chan ^w^

      Usuń
    2. NO CHYBA NIE TT^TT
      SHIZU-CHAN, ZABIJE!!! >:[[

      Usuń
    3. Rozróżniaj kurde Shio-chan od Shizu-chan >.> Grrrrr... ><

      Usuń
    4. Ja was rozróżniam. Mówiłam do Shizu-chan ^w^

      Usuń
  2. Serio Shio-chan chcesz powieżać tak odpowiedzialne i ważne zadanie naszej kochanej, uroczej i inteligentnej inaczej koleżance. To tak jak prosić Shizuo by pogodził się z Izayą i przestał wyżywać się na znakach i innych rzeczach martwych lub tak jak by Kid z pedanta stał się mega nie-pedantem.
    Efekt naprawiania drzwi przez Nati-kun będzi taki sam jakby te drzwi naprawiał Squalo...
    ech ten mój nie wyparzony język.......................

    Akai

    OdpowiedzUsuń
  3. A teraz wyrażę swoją nikogo nie obchodzącą opinię na temat tej noty. dwa słowa KAAAAAAAAAAAAAAWAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    i
    ZAAAAAAAAAAJEEEEEEEEEEEEEEBIIIIIIIIIIIIIIISTEEEEEEEEEEE!!!!!!
    A teraz spadam pisać testament bo jutro Nati-kun mnie ukatrupi hihihihi
    A Tsu-chan ukatrupi Nati-kun więc zostaniesz sama Shio-chan.
    Powodzenia i pozdrawiam

    Akai

    PS. Dzięki za pozdrowienia Shio-chan i czekam z niecierpliwością na następne notki od wszystkich (Nati-kun ale ty się nie spiesz^^ w końcu i tak nie dożyjesz do Haloween Muahahahahahahahahahahahahaha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy się pozabijacie i co >.> Mam sama zostać z tą hołotą? (patrz chłopaki z notek) O.O Ja? xD

      Usuń
    2. Po za tym dzięki za pozytywną ocenę :333

      Usuń
    3. No wiesz Shio-chan na to wygląda hehee
      Akai

      Usuń
  4. 55 years old Office Assistant IV Werner Linnock, hailing from Mount Albert enjoys watching movies like Not Another Happy Ending and Jigsaw puzzles. Took a trip to Tyre and drives a Ferrari 375-Plus Spider Competizione. Strona glowna

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o podpisywanie się, nawet jeśli komentujesz "anonimem".